2010-11-06

Testat Tack 'n Peal

Nu har jag testat Tack 'n Peal. En liten klibbig film för att slippa montera stämplar.

Den var lätt att klippa till och montera på klossen. Stämpeln fastnade direkt och sitter kvar utan problem. Det är inte lika mjukt som en vanlig stämpel men det var inga problem att stämpla. (Jag har dock inte monterat några stämplar på år och dag, jag har kört med lite lim och stämpeln direkt på klossen så jag har väl lite vana inne.)

Jag stämplade på Bazzill Canvas med en Brilliance-dyna. Det syns att färgen inte tränger ner överallt i strukturen på pappret. Just på denna stämpel tycker jag inte det spelar någon roll. Jag är dock nyfiken på hur det blir om man stämplar en tunn snirklig text.

Jag hoppas att jag börjar stämpla mer så att en fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar