2010-11-26

Lägger ner valkEN...

Jag tar bort där det till vänster om valkEN. Det går inge bra just nu. Jag äter för mycket mat, för lite grönsaker, för mycket choklad och Coca-Cola. Och har fortfarande inte börjat träna. Jag ska försöka införa grönsakerna och lite mindre mat igen. Men just nu behöver jag choklad och Coca-Cola.

Det går sådär i stegtävlingen. Jag ligger nästan alltid sist i laget. Men jag når oftast upp till mitt egna stegmål! Jag hoppas att tävlingen snart tar slut för det var en ruskigt trist tävling. Jag funderar trots allt på att fortsätta använda stegräknaren för min egna skull och kanske till våren höja mitt stegmål. Utan att tävla med några andra.

Efter jul och nyår tar jag nya tag igen. Hoppas jag...


Behöver!!!
stinA

2 kommentarer:

  1. En timmes skottning typ varje dag nu borde bli måååånga steg - vad räknas träning som?

    SvaraRadera
  2. Jag skottade för några dagar sen i en halvtimme. Jag gled nerför uppfarten och hasade mig uppför så stegräknaren gav inga utslag. Jag tog det som 30 min aerobics vilket gav 4500 steg.

    SvaraRadera