2010-11-23

Gräva i pyssel

Jag kommer inte in i pysselrummet längre. Bokstavligen!! Det ligger saker överallt på golvet. Det är apa! Jag vill vara i mitt pysselrum. Men det är sällan jag får vara i fred därinne. Det är väl delvis därför det blir ett skräprum...

Det ska bli ändring! Jag _ska_ komma in och jag _ska_ använda det!!

Det gäller att börja i rätt ända. Jag har börjat i stora klädkammaren. För det ska in saker där som står i pysselrummet. Och nu när vinterjackor och julsaker måste fram så passar jag på att städa lite till i klädkammaren. Lite i taget. Samtidigt som jag försöker hålla ordning på alla andra ställen. Lite FLY över det hela. Tror jag, jag har inte läst så mycket om det. En kvart om dagen.

Nu ska jag gräva mig in. Mamma som är på besök vill låna röd stämpeldyna och God Jul stämplar.


FLY
stinA

1 kommentar: