2010-11-10

Paket!

Jag har beställt pyssel från Panduro. Det är dyrt att beställa därifrån. 60 kr ska dom ha. Men om jag räknar lite på det så blir det nog inte extra dyrt ändå. Ta mig tiden att åka dit, parkering, det är skitjobbigt att trängas i varma vinterkläder, det blir inte så genomtänkt och jag köper för mycket. Ni ser, jag har raskt tjänat ihop de 60 kronorna!

Jag har försökt köpa ett hjärta som William kan pyssla oxå. Kanske förbereda lite så det blir lätt för honom. Och för Mamman. Hon brukar tappa tålamodet...

Paketet ligger på Psoten och väntar på mig nu.

Härligt att det är makens tur att lägga pojkarna ikväll!!

1 kommentar:

  1. Precis så där brukar jag tvinga mig att tänka också, om jag ska handla på Panduro måste jag ta tåget (75:-) till Sthlm och sen så ska jag äta osv.

    SvaraRadera