2010-11-14

Hur lyckas jag?

Hur lyckas jag sprida ut mig så när jag typ inte hade så mycket saker att pyssla med?

Jag hade köpt en stämpel och några papper och en orange stickles på svindyra Ljunggrens i Gamla Stan. Och så lånade jag av det mamma har, vilket inte är särskilt mycket.

Det var jätteroligt att cyberpyssla idag! Kanske just för att jag inte hade så mycket saker att välja på. Det tog lixom ingen tid att leta reda på rätt sak. Eller att komma på rätt sak. Det var bara att göra.

Det ligger två kort på tork oxå. Det ena har jag stänkt lila glitterlim på. Och det andra har jag länsat mammas knappförråd för.

Klockan är skitmycket och i morgon måste jag hålla mig lugn när vi ska flyga. Men jag är uppe i varv efter pysslandet så jag kan inte somna.

Hoppas det snart blir cyberpyssel igen!!!

Pöss på Er!!!
stinA

1 kommentar:

  1. HaHa. Bra jobbat! Men det är när man har begränsat med grejer som man är som mest effektiv tycker jag. Det brukar ju visa sig på våra härliga träffar!

    SvaraRadera