2010-10-13

Reväska nummer 3

Resväska nummer tre är ett problem... Och det är ju inte heller nån resväska utan handväska. Problemet är att jag vill ha kameran med mig oxå. Stora systemkameran alltså. iPhonen är bra, det är den men jag kommer nog ångra mig om jag inte tar stora kameran.

Men man får inte ta med sig både kameraväska och handväska in i planet... Surt... Jag har aldrig varit så förtjust i väskor heller så jag har lixom inget lager att välja från.

Och ska jag köpa ny så vill jag ha en sån här.


Lena visade den i Huset och nu är jag fast. Jag bara måste ha en. Nu! Innan resan! Dom är slut...

1 kommentar:

  1. Jag har en liten såndär trekantig väska som går att trycka ner i en tygkasse tex om du vill låna och ha kameran i på vägen dit...

    Har kanske även en korsning handväska tygkasse som du kan göra dig av med på andra sidan Atlanten om du vill låna handväska men den ena är ganska stor och den andra ganska liten

    SvaraRadera