2010-10-02

Pysselhelgens layouter del 2

Den här ingick i vår liftstafett. Jag blev lottad efter Lena (tror jag det var). Denna är jag ganska nöjd med.


Det här blev två utmaningar i en för min del. Erica hade med sig en katalog från Åhléns där dom rivit in svartvita foton bland färgfoton. Och det skulle vi oxå göra. Mycket rolig utmaning! Sen en annan utmaning var att dra några lappar. På mina lappar stod det: rött, grönt, fotohörn, bling och stjärnor. Jag vet inte hur jag tänkte när det gälle de blå stjärnorna, blått fick jag ju inte använda... Men jag blev mycket nöjd med denna layout i alla fall!


En enkel och snabb layout. Erica satt och nynnande på "Ska vi plocka körsbär" och det fast något modifierad fick bli min text. Denn är jag nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar