2010-10-07

IKEA och julsaker

Ja, jag vet. Jul i oktober. Men jag gillar jul. Det är nånting ljust att se fram emot. Något att planera. Vilka ljusslingor som ska köpas och sättas upp i huset, på huset, i trädgården. Ge mig mer ljus lixom.

Jag har just chattat med IKEA. Julsakerna ska ha kommit till varuhusen. Men lite sökningar på Internet visar att det plockas fram vid lite olika tid på olika varuhus. Och jag vet inte om det har packats upp i Bäckebol.

Undrar om inte jag ska äta lunch på Ikea nån dag? Själv. Utan barn. Utan kollegor. Bara jag, IKEA och jul.
 
 
Tjingeling!
stinA

3 kommentarer:

  1. de hade packat upp en hel del i Bäckebol i måndags...
    Var där och handlade handdukar för en hundring, mååååånga handdukar (fast 20st var till svågern med sambo)

    SvaraRadera
  2. Attans oxå... Jag funderade att åka dit igår när jag var hemma med pojkarna. Dom gillar oxå Ikea. Då får det nog bli en långlunch nästa vecka!

    SvaraRadera
  3. Passa på att käka köttbullar för 16kronor, om ni ska dit en vardag...

    SvaraRadera