2010-10-07

iPhone, egen kategori

Det funkade inte som jag tänkt med min iPhone-flik däruppe... Blogger lät mig inte skapa så många sidor som jag ville. Så iPhone blir en egen kategori.

Det är ju inte lätt att hitta bra appar, det finns ju så många. Och man vill veta mer om dom innan man köper dom. Jag tänkte inte skriva en fullständig recension, beskrivningar om vad appen innehåller finns tillräckligt i iTunes tycker jag. Det blir istället kortfattat vad jag tycker är bra och vad jag tycker är dåligt.

Jag är inget teknikfreek. Min bror har kallat mig teknikfientlig. Jag sitter inte och testar apparna fullt ut. Jag testar det jag behöver. Och mina kanske låga krav kanske inte överenstämmer med dina. Så skäll inte på mig om du köper en app som jag rekomenderat bara för att den inte uppfyller dina krav.

ajFån
stinA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar