2010-08-12

Stina, Lindas copycat

Häromdagen efter fikat med de kära Vännerna tog Linda och jag en sväng i Nordstan. Linda hade köpt en fin kjol på Gina Tricot som jag var lite nyfiken på. Kjolen fick följa med hem, men den är inte provad än. Den är inte riktigt "Stina" och jag har inte vågat...

Linda pillade på en tröja. En stickad tröja med hål.

Vi var inne på Pepper och kollade. Där hängde en lååång blå kjol. Jag kunde inte släppa kjolen och i tisdags var jag där igen. Den sitter inte riktigt bra men efter valkEN så! Lite andra saker fick följa med hem oxå. Det var en förfärligt snäll expedit som hjälpte mig och plockade fram en kortärmad kofta. Stickad med hål.

3 kommentarer:

  1. VÅGA ta på dig kjolen! Tror du är jättefin i den!

    Koftan är kanon!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag trivdes mycket bra i koftan.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, det här har jag missat! Du köpte den blå kjolen alltså? Heja, heja, heja!

    Och ja, ta på dig kjolen. Inte för att jag använt min än men ändå...

    SvaraRadera