2010-08-17

Armbandet...

Det blev inget armband. Det första hon skickade var fel färg. Hon sa att det var Snö of Sweden som ändrat i sin produktion, men jag vet inte om jag tror på det. Hon föreslog att jag skulle titta på ett mörkblått så det skickade hon till mig med returporto och färdigskrivna adresslappar om jag ville skicka tillbaka det. Det gjorde jag. Det saknade den härliga blåa lystern.

Det mörkblåa hade en etikett från Snö på där det tydligt stod att det var mörk blått. Det första armbandet hon skickade hade ingen etikett. Min gissning är att det blåa jag ville ha var slut så hon chansade och skickade ett turkost istället. Men jag vet inte, man ska ju inte måla f-n på väggen.

Jag får mina pengar tillbaka inkl. returporto.

Tråkigt. Jag ville ha det.

Åhléns säljer armbanden. När jag var där fanns det inte i blått. Får väl gå dit och kika ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar