2010-08-13

Bloggen

Har äntligen tagit tag i själva utseendet på bloggen igen. Det har varit lite småsaker som jag retat mig på som jag nu har lyckats rätta till. Fast inte allt... Ni kanske inte ens ser det!!


Det skulle ju vara enklare att leta reda på en färdig template, men det finns alltid några saker jag inte gillar med dom. Så jag fortsätter att pilla i koden (vilket är mycket roligt) så får vi se vart det landar. Det är faktiskt inte meningen att den ska vara så vit, det ska finnas en bakgrund men nånstans bland de drygt 33 tusen tecknen så finns det nåt fel...

Letar vidare...

Efter bakgrundsfel...

Och jobblust...


Semestertrött...

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din header, mycket snygg! Är det en bild alltihop?

    SvaraRadera
  2. Tack! Ska greja lite till med den, är inte rikgit nöjd än. Japp, det är en bild fast i olika lager. Den rosa ramen och texten och de stela ingenjörsblommorna har jag gjort i Illustrator. Sen har jag klistrat in det som är fotat.

    SvaraRadera