2010-06-16

Mönster på spanska!?!

Första gången jag såg ett mönster på engelska tänkte jag "aldrig i livet, det är för krångligt". Efter några mönster på svenska har ju jag insett att alla amigurumis virkas på samma sätt. Det gäller ju mer att förstå virkiska än engelska.

Nu har jag hittat ett mönster på en jättesöt giraff. Mönstret är på spanska. Hittade länken på Amigurumi i fokus och en snäll själ hade redan översatt virkiskan till svenska. Det blir nog lite lättare att veta om jag virkar på ett öra eller en kropp så jag lät Google Översätt ta hand om resten.

2 kommentarer:

  1. Hej. Nu vet jag ju att du är fast i garnnystanet nuförtiden men jag vill ändå rekommendera månadens utmaning hos Karlssons Scrapperi. Jag tror den skulle kunna vara för dig. Faksit.

    För övrigt är småkakorna helt ruskigt ljuvliga! Jag hoppas att det hemliga projektet är en singoalla! :-P

    SvaraRadera
  2. Jepp den skulle kunna va nåt för mig! Jag gillar annonser som utmaningar!

    Tack! Visst är det kakan nummer ett, singoalla!

    SvaraRadera