2010-06-04

Hur ska detta sluta?

Vi får väl se hur länge virkandet håller i sig... Jag känner mig själv, många saker går upp som en sol och ner som en pannkaka. Men en oerhört positiv sak är att jag för en gång skull gör klart!!

Nu börjar det bli spännande! Ska virkandet fortsätta eller ska det sluta i ilska? På min fjärde virkning vill jag ändra lite på mönstret... Det brukar inte gå så värst bra när jag ska börja pyssla enl. eget huvud.

Jag virkar prinsessbakelsen enl. detta mönster. Men jag gillar spetsen på denna mycket bättre. Men jag tycker det verkar smartare att vika fast spetsen på ovandelsen som det första mönsteret är gjort. Så jag tänkte se om jag får till det som jag vill ha det. Men som sagt när jag börjar ändra i mönster brukar det sluta med trassel...

Fortsättning följer >>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar