2010-04-10

Surdegar har blivit till bullar

Alla kanske inte blev bullar, men lite mindre sura iallafall! Jag tror det var i höstas nångång jag gav mig 17 på att fixa till ett gäng med halvfärdiga surdegar.

Den här har saknat den lilla etiketten och textrutor. Jag gillar den!!

Den här fick lite fler stjärnor och streck på pilen. Fotohörnet, hjärtat och stjärnan skulle suttit i ett kluster istället. Men nu duger den i alla fall.


Den här kommer jag inte ens ihåg vad den saknade... Har använt min QK! Men h-te... Saknas det inte en prick över j:et!?!

Den här är jag fortfarande inte nöjd med... Textrutan är fel på nåt sätt. Men den får åka in i albumet ändå.

Den här gillar jag! Jag har för mig att jag KOSA:t Lena på denna.

Den här är ju bara blää...Kluddet bakom fotot är bara för fult... Men den får va så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar