2010-04-15

Jag vill ju inte krevera!

Den här layouten fick mig att grubla en del på foton. Jag har KOSAt Fina Fröken men jag tycker hennes hade mycket bättre proportioner på nåt sätt.

Den här layouten fick mig att fundera mycket på mitt scrappande då jag har gjort flera layouter med typ likadana foton från samma lekpark. Det kanske blir tråkigt i albumet. Pratade om det med Tokarna. Linda tyckte att det viktigaste var att jag kreerar och Jen var inne på pose-foton. Snart sliper vi mössa och höga kragar. Då kan jag ju ta fina närbildsfoton att använda till tillfällen som jag inte har foton ifrån.

Så jag tänker fortfarande åka till samma lekpark och ta foton. Jag vill ju kreera. Jag behöver inte alltid prestera. Jag vill ju inte krevera. :-D

1 kommentar:

  1. Åh efter mina makaroner va?! Bra jobbat! Kul att få inspirera.

    SvaraRadera