2010-04-16

Shoppat!

Nu har jag shoppat album. Två stycken från We R Memory Keepers. Och två packar med plastfickor. Totalt blir det 70 fickor dvs 140 layouter!! Eeh... Visserligen har jag drygt 50 layouter liggandes men det tar nog ett tag innan jag fyller upp alla dom fickorna.

En kanststans fick följa med i paketet! Jag som typ inte gillar stansar. Jag som skulle utnytja Robon istället. Nåja, den här var så ball att jag inte kunde låta bli.

Handlade från Ritz Camera. 20% på deras Scrapbook-saker. Och ett av de få ställen som hade plastfickorna hemma. 20 dollares för ett album! Och $6.95 i porto inom USA. Det blir grejt!

1 kommentar:

  1. Det är underbar kvalitet på albumen. Du kommer inte ångra dig. Problemet med mina (D-ring) är bara att de tar sån plats. Var ska man förvara dem?

    SvaraRadera