2011-02-25

Noll koll...

Jag har ingen koll på vad som händer i pysselvälden längre... Häromdagen ramlade jag över Göteborgsmässan- Stämpel och scrapmässa. Den ahr jag visserligen inte missat men jag visste inte om den.

Värre är att jag missat Kongahälla Stämpel och scrapmässa. För dom har träff. Den är fullbokad... Jag hade verkligen behövt åka på pysselträff.

Ja, jag ska ju det i april med dom sköna hönorna!!!

Men det blir inget scrappat hemma alls nu så träff till hade varit bra.

Nåja...

4 kommentarer:

  1. Ja, det var synd med Kongahälla... jag och syster ska dit men vi kom nog med precis på håret tror jag. Syster hade fått inbjudan men inte kollat mailen på några dagar så hon anmälde oss med en gång. Jag tänkte att jag skulle säga till i huset men då var det redan fullt! Snopet =(.

    SvaraRadera
  2. Jag vet en lite halvstökig lägenhet i Mölndal där man kan träffas och pyssla...

    SvaraRadera
  3. Jag rekommenderar lägenheten i Mölndal!

    När är Göteborgsmässan nästa gång? Jag får inte länken att fungera.

    SvaraRadera
  4. Ja vi får banne mig boka ett datum för vinpyssling hos Linda!!!

    SvaraRadera