2011-02-28

Dagens lycka

Det finns två dagens lycka idag.

Den första var att hitta några kronor till parkeringsautomaten i det bösiga mittenfacket i bilen.

Den andra och den bästa av dom var att få träffa en trevlig kvinna. Jag behöver inte mer garn men jag tänkte att en tur i min favvogarnbutik piggar ju alltid upp då jag är lite trött och grinig idag. Och hon säljer ju ull oxå. Och ull måste jag ha till mitt påskprojekt. Så jag börjar rota i korgen vilken även denna kvinna gör. Vi börjar prata om färger på ullen. Och vad vi ska ha den till. Hon börjar leta efter mobilen för att visa bild på hennes projekt, men den har hon tyvärr inte med sig. Ett sånt trevligt samtal. Tjitttjatt. Inte stelt. Hon som har garnaffären trodde att vi kände varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar