2011-02-11

Lite dåligt med inlägg...

Det går lite trögt med både det ena och andra nu.

Jag har virkat klart en mössa till Maken. Den blev ganska bra. Måste ta mig i kragen och fota...

Igår började jag virka på en isbjörn i garnet Eskimo. Det är ett tjockt ullgarn. Jag virkar med virknål nr 6 så det kommer bli en stor isbjörn. Garnet tog slut. Och min garnaffär har inte just det garnet. Det är inte så långt till ett par andra affärer som säljer det men jag bara orkade inte... Jag beställde på nätet istället från Garnaffären. Jag hoppas det kommer snart!

Jag har en massa fina nya sprejer jag måste testa oxå! Det ska bli sajberpyssel ikväll men jag tror inte jag orkar hålla mig vaken.

Dagens lycka borde jag fortsätta med oxå! Det höjer humöret att tänka ut något positivt om dagen.

1 kommentar:

  1. Åh, spännande med ett annat sorts garn! Hur är det att virka jämfört med bomullsgarnet?

    SvaraRadera