2009-08-17

Simon & William

Den här har jag KOSAt från en tidning. Är väldigt nöjd med den! Speciellt med att jag blandat fonter, det hör till ovanligheterna.

Maken undrade "Vadå Limited Edition?" Jag vet inte riktigt heller, tycker det är svårt att använda sånna färdiga små ord. Jag försökte få ihop nåt om att deras vänskap är limited edition men Maken fattade inte ändå. Förut kom han med vettiga kommentarer på mina layouter. Numera vet jag att om han svarar "mmm" så är den varken bra eller dålig och jag ska inte fråga mer om det för då blir jag bara sur.

Saker från Lenas kit förutom vita bokstäver som är från det första kitet och fåglarna som jag fått av Ericas syster.

1 kommentar:

  1. Det ÄR svårt att få till det med engelska texter. Tycker att ditt försök här är bra och jag köper absolut det där med deras vänskap!

    SvaraRadera