2009-08-25

Förberedelse inför Scrappening

Det var lite nervöst för det kom ju aldrig nån inbjudan till Scrappening i höst. Men så kom den! Och jag kom med! (Tack Erica!) Det ska bli så roligt! Jag har varit med varje år. Första året fick jag nästan inget pysslat. Jag bara tittade på alla andra. Nu när jag är veteran ;-) så blir det ganska mycket pysslat och tjôtat förståss.

I går var jag på Ikea. Där såg jag stolsdynan Bertil (haha vilket namn på en stolsdyna!) och tänkte att den passar perfekt till Scrappening. Inte för att jag vill klaga men det är inga bekväma stolar i lokalen. Jag har haft en kudde tidigare men den har varit lite stor, Bertil kommer passa perfekt!
Bild lånad från Ikea

1 kommentar:

  1. Visst ska det bli så himla kul! Och Bertil ser ju mycket bra ut, en sån får jag nog oxå kolla på *kram*

    SvaraRadera