2009-08-18

Min mosters trädgård

Min mosters trädgård är så fin med planteringar och lagom med tingeltangel. Om du vet nån butik som säljer bra tträdgårdstingeltangel så tala gärna om det för mig, jag vill ha mer.

Min favorit! Härlig plantering helt enkelt.


Min morbror sa för många år sedan att varje trädgård bör ha en trädgårdstomte som bor under en buske. Och denna tomte är ju bara för skön!


Dålig bild... Jag gillar muren med runda speglar på kanten. Och ett fågelbad vill jag oxå ha.


En fin myra som spelar gitarr gömmer sig i grönskan.


Tyvärr fick jag inte se den lysa men den stora klara kulan har en lampa som drivs med solceller.


Bland jordgubbarna runt äppelträdet gömmer sig en fjäril.


Och sist men inte minst ett hav av höstflox. Vill oxå ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar