2009-08-04

Dagisbild

Det här fotot var jag inte riktigt nöjd med. Konstiga vinklar åt alla håll och en superblå (den är inte så blå i verkligheten) vaxduk. Men det gäller att vara snabb när man ska ta kort på dagis så då blir det som det blir. Jag upptäckte dock att det blåa faktiskt dämpades om jag la ett blått papper bakom, jag trodde det skulle bli tvärtom. Tågpappret var lite för mycket så det blev en stor fotomatta. För att alla sneda vinklar inte skulle vara så framträdande satte jag fast fotot lite snett. Pilen fick bli pil, textruta och dölja lite av allt det blå. Jag hade en snygg Scenic Route pil men färgen stämde inte rikigt så jag kopierade den på rätt papper så blev det så här bra.

Och nu en chock för mig! Chalkat (!) med brunt (!!!). Ojojoj...

Cardstock; (Pilen) Bazzill, Mönstrat tågpapper; DCWV, blått papper; Basic Grey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar