2010-03-01

Pysselhelg!!

I helgen har jag varit iväg på pysselträff. Heeela helgen. För min del från fredagkväll till söndag eftermiddag. De andra satte igång redan på fredag lunch. Det var med mina kära Stämpeltokar såklart! Vi var hemma hos Henri. Lite trångt emellanåt, men det gick hur bra som helst. Det var bara bra att jag fick göra lite gymnastiska övningar för att komma bort till min rullväska. Jag blir så stel när jag sitter och pysslar intensivt.

Det har varit så roligt och trevligt! Hämtmat, Mellofestival, tjôt, OS, sova på luftmadrass och såklart massor av pyssel.

Jag skrapade ihop nio layouter. Två saknar text, men för att vara mig är det många och helt fantastiskt att så många är helt klara. Ett minialbum blev det oxå. Det saknar ett par foton och lite dekorationer. Jag ska fota och visa.

Vi har redan bestämt att nästa träff är i oktober. Jag längtar redan dit. Tror jag måste lobba för att vi har en Gbg-träff under våren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar