2010-03-19

Gekås shopping

Hittade inget pyssel jag ville ha. Men tre stämpeldynor till William för 12 kr styck fanns. Det fanns 12x12 plastfickor från Sense för 20 kr, i en vanlig butik kostar dom 35 kr. Det fanns kantstansar från Fiskars för 24 spänn! Dock ingen jag ville ha...

Sen följde de med hem massor av uteleksaker. Bilar till sandlådan, sandformar, såpbubblor, borrmaskiner, bowling, gatukritor. Prisvärda leksaker var Brio Giraffe för 109 kr och Brio Racerbil för 59. Den brukar kosta dryga hundralappen. Spel memory Alfons för 39 kr. Massor av billiga leksaker med andra ord! Släpet till Bobby car var tyvärr slut...

Ja det var väl typ det som låg i de gula kassarna!!



Lite kläder. 2 par fingervantar 14 kr (totalt 6 par), mysbrallor till W 39, Alfons Åberg piké till W 49, pyjamas till J med elefant på 49 pyamas till W med krokodil 39 lite tunn kvalle, tre linnen till mig 39 styck, simpsonstrumpor till W 9.


Fryspåsar ska man tydligen köpa där så det gjorde jag! 6 kr förp. Elvisp 119 kr fast den ena vispen är fel... Silikonpenslar 39 kr, den stora till köket den lilla till mig och pyssel! Bullformar med ballonger på 6 kr förp. Överdrag till grillen 139 kr.


En dörrmatta som jag ska ha när jag ska gjuta betong 49 kr.


En stor plåtkruka rätt tunn kvalle men för 129 spänn så!


Välkommen-ord till väggen utomhus 49 kr. Lycka-ord till sovrummet 29 kr. Skålset från Sagaform av favvodesignern Jon 69. Vi har redan den lite större varianten som kostade 99 kr. En plåtkruka 24 kr. Skor till mig att ha på jobbet 550 kr från Rieker köpta på Sko Boo.

1 kommentar: