2009-06-23

Layoter jag vill göra med nya kitet

I går fick jag ett nytt fint kit! Jag har några layouter jag vill göra. Fina Fröken har gjort några fina med samma kit som jag inspireras av.

- Syskonkärlek, tror inte jag har nåt foto som visar syskonkärlek som passar i färg med kitet men det är en layout jag vill göra i alla fall.

- Jonathans oranga jacka, där passar Fina Frökens syskonkärlek bra att inspireras av.

- Det var nån mer...

Det är så tråkigt att jag inte har gjort hand och fotavtryck på barnen... Men bättre sent än aldrig kanske. Kanske ska försöka göra det i morgon.

Fina Fröken har avänt ett band som jag tycker är så svårt att använda speciellt denna typ på ett väldigt fint sätt på layouten Så varm...

Nu vet jag!

- Pannkakor, stekte jag idag. Jag är ganska bra på det och det vill jag göra en laoyut om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar