2011-04-11

Helgen virvlrar runt i huvudet

Kan inte släppa helgen. Den virvlar runt i huvudet. Det var så trevligt och roligt. Tänk att få ha den möjligheten att umgås en hel helg med vänner jag tycker så mycket om och pyssla.

Näh, jag använde inte så mycket av mina 23 kg pyssel. Men jag saknade inget heller! Och allt kunde följa med hem! På Jens våg vägde väskan 19,6. På incheckningsvågen vägde den 19 kg. Och så hade jag några kg i handbagaget oxå.

Helgen var fyllt med prat och glada skratt. Och pyssel!!! Jag fick ihop ganska många layouter ändå. 8 stycken tror jag. Plus ett antal sidor i mitt lilla album om resan till Seattle. Jag ska prova att skanna in dom på jobbets kopiator/skrivare/skanner, den tar A3.

Lena den galningen ;-) fick ihop 50 stycken!!! Och hon var det som gick och la sig först, mycket tidigare än mig. Men då kanske hon å andra siden inte har probem att hålla sig vaken idag. Det har jag...

Vi hade några utmaningar oxå. Roligast var "snabbscrap, pyssla en layout på 30 min". Extra spännande blev det att någon ställde äggklockan slumpvis så när det ringde skulle man kasta allt åt sidan och börja på något nytt. Första gången blev jag precis klar. Andra gången var jag klar på 20 min. Så jag kan ju helt uppenbart pyssla fort.

Jag vet inte när det blir, men jag längtar redan till nästa pysselträff!!!


Underbart!
stinA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar