2011-03-05

Sjunde paret!!!

7 kommentarer:

  1. vars hittade du domdär? har sökt överallt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har själv svart-vita Converse look alike knähöga med 20 snörhål. Dessutom har jag helt svarta knähöga sneakers med färgglada snören. Vad menar Du med sjunde paret? Har Du flera knähöga?
    Jag har bara fått glada och förvånade kommentarer över mina XX hi sneakers.
    Har en "häftig" klädstil enlgt kompisar. Jag älskar stövlar- skinnstövlar på vinter och gummisar vår och höst. Knähöga sneakers är lika sköna som gummisar och lagom varma när solen skiner nu i april-maj.
    Är det lätt att beställa från Nordström? Måste öka på stövelsamlingen med ett par röda knähöga Converse.
    Eric

    SvaraRadera
  3. Sjunde paret Converse. Jag beställde inom USA så jag vet inte hur det är att skicka till Sverige.

    SvaraRadera