2011-03-04

Förvaring





Den här förvaringen har jag haft länge och den är jag nöjd med. Jag har visat själva fickorna men inte hur jag delat av dom.

Jag engagerade min Pappa i projektet. Jag lånade hans lödkolv och lixom svetsade ihop plasten så det blev separata fickor. Vi exprimenterade med olika längd på svetsarna tills vi hittade den optimala.

Flikarna som står längst bak kommer från Cropper Hopper. Jag ska klippa dom till rätt storlek.

Jag har bytt lådan oxå. Förut hade jag en från Ikea men när jag ville köpa en till hade dom såklart utgått. Hittade två stycken sånna här på City Gross. Dom var dessoutom bättre för dom är något bredare, lättare och snyggare.

3 kommentarer:

  1. Ser urbra ut!
    Vart är plastfickorna från? Är det de du skrivit om från biltema?

    SvaraRadera
  2. Japp dom är från Biltema. Jag skulle fixat länkar i inlägget men bloggade från iPhonen så det blev inga.

    SvaraRadera