2010-01-04

Telefonterror...

Sen i höstas ringer det massor av olika försäljare hem till oss. Tidigare ringde ingen. För en vecka sen ringde jag Nix och spärrade telefonen. Men det tar ju ett tag innan spärren träder in...

Det företaget som är värst är Socks for her. Dom ringde precis för fjärde eller femte gången. Jag tackar alltid nej innan jag ens hört erbjudandet. Att dom inte ger sig!?!

Förbannad som jag blir går jag in på deras hemsida http://www.kundinfo.se/socksher/default.asp för att försöka få kontakt med dom. Det går inte. Såvida du inte är medlem. När jag ringer telefonnummret måste jag knappa in medlemsnummret vilket jag inte har eftersom jag inte är kund hos dom. Faxnummer finns men hur många har fax hemma i dessa dar? Ingen mejladress finnes.

Det finns dock en postadress. Nu ska här skrivas brev.

Jag kommer aldig, aldrig, aldrig köpa nåt från Socks for her. P.g.a deras telefonterror kommer jag bojkotta dom för alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar