2009-07-30

Pysslat hos StämpelStudion

Idag har jag pysslat hos StämpelStudion igen. Härligt, härligt!! Det blev några halvfärdiga layouter. Har visst kommit in i en sån halvfärdig period igen... Trist... Men jag vill ju använda Silhoutten ju! Och den är faktiskt inte rikigt portabel.

Dagens motto blev "Jag kanske skulle provat först". En av tjejerna bara gör och så får hon göra om en del. Fast det blir väldigt snyggt det hon gör, även innan hon gör om.

Jag använde bara något enstaka papper som jag hade med mig, resten köpte jag. Det är så härligt att gå och välja när jag har fotot med mig. Fast nästa gång ska jag ta med mig mera Bazzill, StämpelStudion har en del men inte riktigt mina färger.

Jag missar de två torsdagar som är kvar på semestern, vi ska iväg. Hoppas att Maken märker att jag är på bättre humör om jag får komma iväg och pyssla lite ibland så han kan komma hem lite tidigare från jobbet.

1 kommentar:

  1. Vad härligt med pyssel i butik! Jag tänkte ju att jag skulle komma med nån torsdag. Blev ju inget i våras men nu i höst kanske...

    SvaraRadera