2009-05-05

Pysslat idag

Idag fick jag pysslat i nästan 40 minuter innan det lilla barnet vaknade. I helgen köpte jag de perfekta blommorna till en 6 juni layout, de hann jag sätta dit. Och jag hann påbörja en med ett fint runt papper från en trevligt scrapkit. Jag fick dock inte till hur jag ska göra en rubrik så jag körde fast lite. Men den kommer att bli bra!

Precis just nu önskar jag att jag hade en fotoskrivare. Jag har de perfekta papprena och en layout att härma. Men inget foto. Bäst jag skriver ner vad jag tänkt annars kommer jag glömma bort det. Layouten jag vill sno rätt upp och ner finns i det senaste (som jag har) nummret av Scrapbook Etc. Pappret jag vill använda är "vågorna" i scrapkitet som bakgrund. Fiskpappret ska vara den stora delen bakom fotot. Frågan är vilket foto!?! Det ska vara ett där Grabben badar. Jag vill nog ha ett jag tog med min mobilkamera (det borde vara straffavgift på att glömma kameran en solig baddag) fasten det inte går att förstora. En stor textruta ska det vara oxå så jag kan skriva om sommarens alla bad.

Eller ska jag göra ett kollage med alla sommarens badbilder? Eller så kan jag göra både och! hahaha...

Molnpappret från kitet vill jag göra en layout om när Putteparvel flög första gången. Måste hitta boardingkorten... Och foto...

Ja se där! Nu har jag i alla fall planer för alla papprena i kitet!

Måste ha fler av Adorn its bokstäver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar