2009-05-15

Mina layouter har blivit tråkiga...

Det jag pysslat på sista tiden tycker jag har varit lite tråkiga. Jag tar mig lixom inte tiden att verkligen tänka och piffa till layouterna. Det hänger väl ihop med att jag gett mig 17 på att göra klart i stället för att vänta på det perfekta. Istället för att ta det näst perfekta tar jag vad som helst lixom. Jag kanske ska göra två högar med foton, en med "gör klart" och en med "lägg ner lite mer tid".

Kolla på de här två layouterna där Erica har gjort eget mönstrat papper och egna dekorationer. Det borde jag oxå göra ibland. Syskon och Hjärteklimpen

1 kommentar:

  1. Tack för berömmet, gumman! Det värmer vet du =D.

    Jag fattar precis vad du menar. Jag tycker oxå att mina LOs är tråkiga och likadana ibland. Det är det som är så bra med tävlingar eller CCs som jag gjort de där LOsen till. Man måste tänka utanför boxen.

    SvaraRadera