2009-01-17

Förvavaring av coluzzle-mallar och skärmatta

Jag hade länge problem med hur jag skulle förvara mina Coluzzle-mallar. Dom kändes så sköra och låg och skräpade överallt. Så kom jag på denna förvaring som fungerar alldeles utmärkt!

Pärm

En tunn pärm för att den ska ta sån liten plats som möjigt + att den matchar mina CropperHopper mappar. Pärmen finns bl.a hos Clas Ohlson.

A5 plastfickor till mallarna

Mallarna förvaras i A5 plastfickor med en bit kartong för att stadga upp dom.

Skärmatta

Skärmattan med en förstärkning med hål. Den är vikt över skärmattan och fastsatt med dubbelhäftande tejp. Under hålen skar jag bort lite av mattan för jag tänkte att den är svår att göra hål i.

1 kommentar:

  1. Åh, vad smart! Nåt sånt får jag nog försöka snickra ihop oxå *kram*

    SvaraRadera