2009-01-13

Besökt IKEA utan att fått tittat på hyllan...

I går släpade jag med mig barnen till IKEA för att titta på hyllan. Tror ni den fanns då!?! Näh!! Dom håller på att bygga om och just nu var det såklart hyllor som stod temporärt i ett tält. Visserligen ett stort tält men det var vatten på golvet (läs asfalten) och ingen hylla...

Och jag har funderat lite. Det spelar ju ingen roll om man lägger den ner eller låter den stå upp men den går ju inte att skjuta kloss an till väggen. Golvlisten är ju i vägen. Jag kommer ju garanterat tappa ner saker där bakom. Så man kanske ska köpa denna istället, lägga den ner och sätta ben på så blir den ca 90 cm hög d.v.s ståhöjd. Fast jag gillar inte riktigt den "vanliga" hyllan, den nya var mycket snyggare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar