2008-01-11

Mitt förslag nr 2 på pysselrum


vet inte varför men bilden är liten och suddig... Orkar inte ändra på det nu...
Så här är iallfall mitt nya förslag. Antonius konsoler och hyllplan i garderoben. På djupet djupa hyllplan och på längden lite smalare. Jag har en hel del lådor från Kasett så hyllorna får anpassas efter dom måtten.
För att få lite mer bordsyta har jag ritat in ett långt smalt bord. Vet inte om det finns nåt bra än men det får jag fixa. Har fyra runda björkben jag kan använda. Exakt hur jag ska möblera på bordet vet jag inte än men jag antar att datorn hamnar på den smala delen. Ovanför där borde jag ha nån hylla att ställa datorgrejjer på.
Jag har milt sagt ont om pengar nu. kollade Banken idag och Stockholmsresan och jul sabbade ekonomin fullständigt. Därför får jag ta vad jag haver när det gäller möbler tror jag.

1 kommentar: