2009-12-17

"julafton"

Jag hade tänkt att göra en sån gullepluttenuttig layout men det gick inte denna gång heller. På pappret finns det små hjärtan som jag tänkte utnyttja. Vart hamnade de flesta hjärtana? Under cirkeln. Och jag tänkte på nån sån rubrik min lille goe sovande pojke eller så men det tillförde inte nåt tyckte jag. Det ser man ju att han är min lille goe sovande pojke. Så eftersom fotot är taget på julafton så...

Förresten kan jag inte stava till julafton. I textrutan har jag glömt t:et. Tjena... Skrivet direkt på pappret... Utan att skriva med blyerts först... Vad är det jag alltid säger till mig själv!?! Skriv med blyerts och skriv inte direkt på pappret utan att vara helt säker på vad det ska stå. Inte undra på att barnen inte gör som jag säger när jag själv inte gör det...

I alla fall är jag ganska nöjd med den. Det blev inte helt bra med blinget runt fotot.

Papper från Kaiser. Övrigt från Fina Frökens augustikit.


1 kommentar: