2009-11-26

Pysslat hos StämpelStudion

Två rikigt usla mobilbilder, men jag ville bara visa att jag pysslat. Jag har varit hos StämpelStudion och pysslat. Alltid lika trevligt!

Guitar Hero har jag inspirerats av en layout jag såg hos Designat i våras. Av vem vet jag tyvärr inte. Min layout är gjord med saker från Lenas oktoberkit. De stora bokstäverna är dock från Ericas septemberkit. Den saknar text men eftersom jag inte ens kunde stava till rok star så ska jag nog skriva texten en annan dag när jag är lite mer vaken...




Gos har jag gjort med saker från Ericas semptemberkit förutom pärlorna i mitten på blommorna. Dom kommer från Sandras decmberkit. Jag satte först dit en annan textruta för jag hade tillfälligt förlagt påsen med de här små fina biljetterna. Som tur var kunde jag dra loss den stora rutan utan att något gick sönder. Detta blev mycket bättre. Jag ska sova på saken men jag tror denna är färdig.



Så himla kul att fått pysslat litegrann! Det blir ett lugn i kroppen när jag har pysslat. Sen kanske det till viss del beror på att jag inte varit hemma och inte känt mig stressad över barn och sånt. Spela roll, pyssel är gott för själen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar