2009-10-14

Vi har pysslat!!

En av de tråkiga punkterna i det tidigare inlägget har avhjälps. Jag har pysslat med William! Vi har julpysslat!! :-D
Undrar vem som är mest koncentrerad!?!


Fick lära mig detta roliga pyssel av min Tupperwaresäljare förra veckan.

Ta en halvliters PET-flaska
Häll i glitter, stjärnor eller vad som passar årstiden
Häll i vit baksirap
Skruva på korken (hårt)
Skaka, det kan gå lite trögt värm den under varmvatten

Mycket enkelt och fint!! Jag ska försöka hitta en jultomte i något lämpligt material i lagom storlek och peta ner den oxå. Ska ta foto på det färdiga resultatet i morgon.

2 kommentarer:

  1. Spännande! Lite småtrög som jag är så förstår jag inte riktigt hur det är tänkt att bli så jag ser med spänning fram emot bilder på slutresultatet =D.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera