2009-04-19

Silhouette i min ägo!

Dagens inlägg i bloggen har nog varit lite skumma... Det är så att jag fick hem en ny leksak i går, en QK Silhouette! Erica ville sälja sin och köpa en Slice istället och då passade jag på. Fick ett mycket bra pris!

Silhouetten funkar bra, jag hoppas att jag kommer att ha mycket kul med den. Jag har läst en hel del om den att den är svår att installera, krånglig att använda och lite annat tråkigt. Jag hade inga större problem med den. Lite krångel med installationen, men det var visst skit bakom spakarna... Okej, jag hade lite krångel med att skära ut oxå men nu ser man tydligt att skärmattan tillhör Stina!

Jag måste lära mig stava till Silhouette. På forum på nätet kallas den "Sillen" vilket jag tycker är gräsligt fult...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar