2009-03-07

Mässan i Göteborg

I dag har jag varit på Nordiska Stämpel och Scrapmässan. I år var det lite bättre med luft mellan montrarna. Vissa montrar var lite bättre än förra året, men många var trånga med saker överallt. Att inte kunna ta sig fram i en monter för att man slubblar på saker eller knappt kommer förbi en hylla ger ju inte nåt bra intryck. Tur att jag inte skulle köpa några mönstrade papper. Alla papperställningar går hela vägen ner till golvet och att sitta på huk i en monter full med folk är inte roligt. Jag gjorde det förra året, då dessoutom gravid i sjätte månaden...

Jag gjorde ett fynd hos Pappersbiten. Jag gick loss på deras stora Bazzill sortiment. Nästan framme vid kassan låg en liten lapp som bara såg utslängd ut (vilket den oxå var visade det sig). Halva priset på Chatterbox album om man handlade för 300 kr. Perfa!! Skulle ju ändå ha ett Chatterbox-album.

Jag har ingen vidare koll på scrapbooksaker numera och jag har ingen aning om Bazzills serie Destinations är ny eller gammal, men den var ny för mig. Några fina färger fick följa med hem. En annan serie som var ny är Embossed Cardstock. Polka dot Ocean fick följa med hem.

Några papper ur serien Götheborg från Inkido fick följa med hem. Jag skulle ju inte handla mönstrat, men dessa var ju bara för fina.

Nåt som stod på min lista var några Making Memories akrylfärger. De verkar inte vara lika populära längre... Hittade dock alla färgerna jag ville ha och det är ju huvudsaken!

Tre olika thickers-alfabet, några blommor och "knappar" i form av grävmaskiner, flygpaln och annat W gillar fick oxå följa med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar