2008-11-05

Lite fler färdiga sidor.

Lite fler färdiga sidor. Jag började på dom på Scrappening och har gjort klart dom hemma. Fotona på dom blev inte särskilt bra...

"Roner"
Nu är den färdig!
Inspererad av en sketch i tidningen Scrapbook Etc Page Planner.
Cardstock; Prism, Mönstrat; Kopp Design, bokstäver chipboard från ??? klädda med Bazzill Bling, Bling; Me and my big ideas.


"Flytta"
Denna är jag inte särskilt nöjd med... Jag skulle ha haft ett foto i fokus och framkallat de andra i mindre storlek. En bordsgranne på Scrappening tyckte jag skulle beskära fotot så elementet försvann. På sätt och vis håller jag med henne, men samtidigt tycker jag det är trevligt att få se lite mer av miljön runt omkring oxå. Speciellt när vi har flyttat därifrån.
Cardstock; Bazzill, Mönstrat Basic Grey, Bokstäver; Heidi Swapp klädda med papper.


"Anders och Veronika på besök"
Denna blev jag nöjd med! Och tänk att jag chalkat kanterna, jag börjar faktiskt tycka att det är riktigt snyggt och att jag börjar bli bra på att göra det oxå.
Cardstock; Bazzill, Mönstrat papper; Scenic Route, Bokstäver; QK Olivia, Stämplar; Arkivet, Övrigt; Blå stickles, Color Box Chalk Olive Pastel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar