2008-05-05

Minialbum till Nadja

Detta är ett minialbum från Deja Views som jag fick i Stämpeltokarnas julkalender. Man får trycka ut sidorna och de olika dekorationerna själv. Så binder man ihop boken med ett band, sätter in foton och dekorerar.

Jag gjorde minialbumet till min mans systerdotter Nadja.

Jag har fått massor av hjälp och inspiration av Stämpeltokarnas Minialbumqueen Erica. :-D Tackar och bugar!!!

Framsidan dekorerad med medföljande blomdekoration, glitterlim, Swarowskipärlor hängandes i grönt floss från ???, en fjärilspärla och Dymo text.





Medföljande dekorationer och Dymo.


Blommor stansade med QuickKutz, blommans mitt har en dutt Liquid Pearl.


Medföljande dekoration och Dymo.


Glitterlim på prickarna och Dymo. En sida är tom, här ska ett bra fotos tas och klistras in.


Medföljande dekoration och snöflingor från ??? (fick dom i julkalendern från Erica.) Den tomma sidan ska fyllas med ett foto eller en dikt.


Hjärtan stansade med QuickKutz, pilen har jag skurit ut själv i Bazzill och Dymo.


Medföljande dekorationer och Dymo. Tips, de blå fotohörnen var egentligen en "ruta" bara att skära i två delar!


N:et är en gnuggis (mmm... dagisfasoner...) från ???. Minibilderna är 1,5 x 1,5 cm stora med en liten vit ram runt.

1 kommentar: